Subject: Riigitee 4 Tallinn-Pärnu-Ikla (E67) km 62,2-64,8 Päädeva-Orgita lõigu 2+2 maantee ehitusloa menetlusse kaasamisest
From: Jürgen Kusmin <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Apr 2025 13:20:32 +0300

Tere!

Teavitame, et oleme antud projekti projekteerijaga kooskõlastanud
tingimuslikult 15.04.2025 kirjaga nr 3-1.1/2025/2271 (manuses).

Lugupidamisega,

Jürgen Kusmin

Planeeringute spetsialist

Kinnisvaraosakond

Riigimetsa Majandamise Keskus

+ 372 505 3387

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.rmk.ee/> www.rmk.ee

 <https://www.rmk.ee/>  <https://www.facebook.com/riigimets/>
<https://www.instagram.com/riigimets/>
<https://www.linkedin.com/company/rmk/posts/?feedView=all>
<https://www.youtube.com/@Riigimets>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.